Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Aug 8, 2013

Raya! Raya! Raya!!


Salam.
Tahukah kalian apa yang baru bagi aku raya tahun ni?
Tak ada apa-apa.



Tahun ni aku berkeputusan untuk ambil langkah bersederhana.
Semua guna semula. Mix and match.

Ramadhan yang berlalu agak membuatkan aku sayu.
Harap tahun depan dapat bertemu kembali, insyaAllah.

Dengan ini aku minta ampun sepuluh jari andai ada terkasar bahasa terluka hati sesiapa.
Kalau boleh, halalkan apa sahaja yang kalian beri kepada aku.
Kalau tak boleh halal, kalian boleh tuntut dengan aku, insyaAllah.

Oh ya,
kalau ada korang yang nak buat rumah terbuka dan nak jemput aku *batuk batuk*
aku sangat berbesar hati.
Kalau dekat, aku pergi (insyaAllah)

Terima kasih kerana terus menyokong aku dalam blog ini.
Walau ada kala aku hilang, tapi korang tetap ada.

Oh, dan kalau korang baca entri ni pada hari raya pertama, kedua, dan ketiga,
aku suggest korang tutup browser dan shut down computer lepas habis baca.
Hari raya, biarlah kita bergembira di alam nyata juga...
Jangan laa asyik nak duduk depan computer saja..

Akhir kata,
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1434h
Maaf zahir batin.



.


7 comments:

  1. aku baca entri nie di hari raya kedua.. dan aku tak kisah sebab dari semalam dan hari nie aku beraya di Opis.. koh koh koh

    ReplyDelete
  2. uhuk uhuk... kalo baca blog hang via sematphon kat ruangtamu rumah time menunggu tetamu, kira takpa kan? kekeke... raya 1st je meriah ramai org, raya 2nd dah back to normal daily routine dah ^^

    selamat hari raya cero, ketupat palas mmg sedap ^^

    ReplyDelete
  3. aku baca time hari raya keempat.. kira ok la kan? huhu..

    selamat hari raya cero. tuan rumah bila nak buat open haus?? teringin gak kami follower datang beraya.. hehe..

    ReplyDelete
  4. Aku bc lps seminggu raye..haha3 eh! dh seminggu k?

    ReplyDelete
  5. Elie sepanjang hari raya, tak bukak langsung blog sampai lupa password. Sakan beraya! ahha

    Selamat hari raya Cero! Maaf zahir dan batin ya! :)

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License