Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Sep 24, 2010

Haruskah?

quick update...

sejurus sahaja petang tadi aku buka blog nak tengok komen,
aku terbaca satu mesej yang ditinggalkan di Kotak Jerit blog ni..




Dari Guest007 berbunyi
'..ada dia contact tak slps kes tu?'

Beberapa saat selepas itu,
L call aku...

Kami berbual kosong beberapa saat,
dan dia bertanya,
"Kami satu family ada buat open house hujung minggu ni..
Abah dan Abang suruh jemput awak..
Datang tau..."

Aku tergamam..

HARUSKAH AKU PERGI??

postquam-scriptum:
Aku gembira dengar suara dia macam biasa.
Tiada nada sedih.
Seperti yang aku jangka,
dia bukan seorang insan yang lemah.


16 comments:

  1. kalau kau rasa dia masih kawan kau,better kau pergi..kau dah buat keputusan dan dia dah terima tu keputusan kau..if kalau kau tak datang bermakna kau sendiri tak yakin dengan keputusan kau sendiri..

    ReplyDelete
  2. dia kwn kau kn?

    g je lah.

    nme pun kwn.

    ReplyDelete
  3. pergi pakai baju baru!haha
    jadi smart2 oh cero.
    ^_^ jgn konpius2.x best oh.
    jgn sedih2.(lagu blog aku sedih =_=") x best.

    ReplyDelete
  4. dalam Islam, kalo orang menjemput, wajib pergi.

    lebih2 kalo invitation tu mmg khas ade name kite, unless ada hal yg tak dpt dielakkan.

    so pergi je la, bukan senang wooo orang nak ajak gi open house ni hehe

    ReplyDelete
  5. HARUS
    kau kan kawan dia.

    -kudozu

    ReplyDelete
  6. hish...blh lg ty...pergi jelah...

    ReplyDelete
  7. ckp kwn smpai bila2...
    so harus la kna pergi wahai incik cEro...

    ReplyDelete
  8. HARUS @ WAJIB? dua2 kot...haha3
    ko kate ko kwn die...
    klu ko x pegi nnt die kate pe plak...
    just go bro as a friend... :)
    klu dia bkn insan lemah ko pon kn tnjk ko bkn insan lemah....cewah...

    ReplyDelete
  9. dia mesti m'harapkan kau dtg.
    sblm keluarga dia tanya mana kau.
    elok kau pergi, makan free (:

    ReplyDelete
  10. pergilah.. ko still lagi kwan dia.. :)

    ReplyDelete
  11. PERGI!
    pergi sebagai seorang kawan. bak kata ko, ini bukan pengakhiran. Inilah permulaannya bro. gudluck!

    ReplyDelete
  12. harapnya ko pergi..
    Nway,thanks for ur response^^

    ReplyDelete
  13. Aku pergi!
    Nanti aku cerita....

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License