Dear cErolian,

......

TERIMA KASIH!

Terima kasih kerana terus menyokong!

=======================

Feb 2, 2010

Aku demam dan diorg SUKA!!

this is fifty-first...
..and I'm sorry...

Ini adalah entri yg bohsan,
sila beralih arah kalo tak mahu dibebani kebosanan..


Apa yang menarik??1 Februari..

1018: Aku cuba nak bgtau dlm Facebook yg aku demam..
1154: MM click button 'Like'
1316: AY click button 'Like'
1718: Aku bg komen 'kurang asam korg like plak aku demam??'
2004: GC plak click button 'Like'


Pada mulanya memang aku agak bengang sbb diorg 'LIKE' aku demam..
Tp, akal rasional aku berfikir,

"Kalo aku kat tempat diorg pon, aku musti klik button 'Like' tuh"

Sebabnya tak lain tak bukan ialah GURAU!

Aku dapat bayangkan, masa diorg klik 'like' tu, musti ade senyuman di wajah mereka..
Dah tentu laa, takkan diorg nk 'like' tp muka masam...
Dalam hati diorg mesti pikir
"Sure bdak nih akan bengang nih, hahahah"
dr segi positif, aku dh berikan diorg senyuman dengan hanya berstatus '..demam!!'

Lepas je aku pikir mende ni,
aku pulak senyum...


Oh, kawan...
You all really make my day!

.


4 comments:

  1. Jom sertai SEO Contest... Tarikh Tutup 1 March 2010... detail kat www.wasiyyahshoppe.com.my/contest/

    ReplyDelete
  2. haha. kdg2 simple thought mcm tu membuat hari kite indah kan?

    get well soon! :)

    ReplyDelete
  3. hahaha..cmner ko dpt tau aper yg aku pikirkan???? oh my..mind reader...aaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. syura, thanks...

    futbolmaster,
    hahaha, basic human laa..
    unless ko bukan manusia biasa...
    heheh

    ReplyDelete

"It's not what you've got, it's what you do with it." - cEro, 2026

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Namaku cEro.... Kacak, tinggi, putih gebu, badan tegap, macho.. Kalau korang nampak orang yang memenuhi kriteria di atas, dia BUKAN AKU..
PENERBITAN:


Protected by Copyscape Online Plagiarism Check
Creative Commons License